Overslaan en naar de inhoud gaan

Replacing Nuts and Bolts With Creativity and Feathers

Technology is taking over the world. Not a particularly shocking statement, but according to the tech giants and gurus who took to the…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google Chief Business Officer Nikesh Arora is convinced: technology is entering a new phase of innovation. We’ve had technology crafted and tailored to our every need, and with this in mind, what we assumed impossible will soon be possible. Self-driving cars, 3D printing and an app for every single aspect of your life - you get the picture. 

related partner content for mobile comes here

However, sometimes it seems that the advance of technology leads to a diminished human connection.  Never fear, creativity can save the day according to SuperHeroes Founder and Creative Director Rogier Vijverberg who has worked with some of the most innovative brands in the world to create campaigns that people want to engage with. 

Together with Berlin-based creative duo Ben and Julia, during today&;s Cannes Lions seminar ‘How to Make Innovation Feel Fluffy’, the passionate tech ambassador will argue the case for creativity helping technology to move past just being about the latest box of tricks and rekindle its human soul, replacing bits and bytes and nuts and bolts with creativity and feathers.

But is this something we can really expect from the self-proclaimed tech geeks? Or is it an ongoing, meaningful collaboration with artists and the creative industries that will humanise innovation? Find out more at tomorrow&;s seminar 3pm, Audi A. Tweet Rogier your thoughts at .


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in