Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands tintje aan rodeduivelscampagne voor pensioenverzekeraar Ergo

Marthijn Klopper bedacht een online coachingstool voor het Belgische Ergo: 'Deel uw coachingadvies met de Rode Duivels én uw vrienden!'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook in België wordt volop ingehaakt op het WK Voetbal. Pensioenverzekeraar Ergo - dat zichzelf &;pensioencoach&; noemt - komt met het WK met &;&;. Onafhankelijk Nederlands creatief Marthijn Klopper stond aan de basis van de campagne. Hij bedacht voor digital bureau Emakina Belgium in Brussel een online coaching tool.

related partner content for mobile comes here

Hét inzicht voor deze campagne, was dat iedereen een mening heeft over het nationaal team van België. (Herkenbaar?) Het team kent evenveel coaches als het land inwoners heeft. Het idee was dan ook om al die coaches een platform te geven, zodat zij hun favoriete spelers een coaching advies kunnen geven. De adviezen worden gedeeld via social media.

Het platform is te gebruiken via pc en mobiele devices.


Credits
Bureau: Emakina Belgium
Marthijn Klopper (concept, creative direction & copy)
Alexandre Gilmart (art direction & design
Sophie Holemans (French copy & transcreation)
Victor Antonelli (design)
Mélanie Van Loock (slicing & integration)
Maxime Verleye (integration)
Giuliano Dore (development)
Maurizio Pedriale (development)
Lise Van Tongelen (social)
Sébastien Close (WAF fighter)
Alexandre de Haan & Denis Jouniaux (account/sales management)
Christophe Heerinckx (project management)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in