Nederlands tintje aan rodeduivelscampagne voor pensioenverzekeraar Ergo
Ook in België wordt volop ingehaakt op het WK Voetbal. Pensioenverzekeraar Ergo - dat zichzelf 'pensioencoach' noemt - komt met het WK met 'Coach your devil'. Onafhankelijk Nederlands creatief Marthijn Klopper stond aan de basis van de campagne. Hij bedacht voor digital bureau Emakina Belgium in Brussel een online coaching tool.
Hét inzicht voor deze campagne, was dat iedereen een mening heeft over het nationaal team van België. (Herkenbaar?) Het team kent evenveel coaches als het land inwoners heeft. Het idee was dan ook om al die coaches een platform te geven, zodat zij hun favoriete spelers een coaching advies kunnen geven. De adviezen worden gedeeld via social media.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamHet platform is te gebruiken via pc en mobiele devices.
Screenshot_Coach_your_Devil.jpg
Credits
Bureau: Emakina Belgium
Marthijn Klopper (concept, creative direction & copy)
Alexandre Gilmart (art direction & design
Sophie Holemans (French copy & transcreation)
Victor Antonelli (design)
Mélanie Van Loock (slicing & integration)
Maxime Verleye (integration)
Giuliano Dore (development)
Maurizio Pedriale (development)
Lise Van Tongelen (social)
Sébastien Close (WAF fighter)
Alexandre de Haan & Denis Jouniaux (account/sales management)
Christophe Heerinckx (project management)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid