(Campagne) Mora met Flora
De nieuwe campagne van Mora is gestart met een tv-commercial.
‘Cora’ heeft in de commercial gezelschap van haar nichtje Flora, die de jongere generatie van het merk aanspreekt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de tv-commercial is te zien hoe Flora, in de nabijheid van haar geliefde tante Cora is opgegroeid met Mora. Flora wist al vroeg dat ze in de voetsporen van haar tante wilde treden. Nu Flora de leeftijd van 26 jaar heeft bereikt, blijkt ze ook over de ideale eigenschappen te beschikken om het nieuwe gezicht van Mora te worden naast haar tante Cora.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMarcel Joosten, marketingdirecteur Mora: ‘Cora is de langstlopende advertising property van Nederland. Flora zal juist de jonge generatie aanspreken met innovaties zoals de Veggie Saté en socialemediagebruik.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid