Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) ‘Live in Levi’s’ met iBeacon

Jeansmerk Levi’s is begonnen met een nieuwe global brand-campagne: ‘Live in Levi's’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne wordt uitgerold over sociale platformen, tv-, bioscoop- en printreclame, mobiel en in-store ‘experiences’.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om engagement en activatie: consumenten moeten via echte en virtuele events bij het merk worden betrokken. De kern van de campagne is ‘het vieren van momenten uit het echte leven’: geboorte van een baby, roadtrips.

Een groot deel van deze campagne draait om de verhalen van consumenten.

Levi’s chief marketing officer Jennifer Sey zegt in een persbericht dat ‘Live in Levi’s’ meer dan een campagne is. ‘Het is een optimistische nieuwe richting dat de ziel van het Levi’s-merk moet doen opleven.’

De hoofdmoot van de campagne is digitaal.

In augustus komt een ‘social film’ online met verhalen van mensen over het merk.

De televisie- en bioscoopcommercial wordt eind juli gelanceerd.

;S®, Just Don&;t Bore Them

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

iBeacons

iBeacons (voor NFC) in billboards worden gebruikt als traffic driver om offline campagnes naar Levi’s-retaillocaties te brengen: ze wijzen consumenten de weg naar winkels waar het merk te koop is, zo schrijft iBeacon Retail.

Het is nog niet duidelijk welke ‘actie’ gedaan moet worden door de klant om een bericht van het billboard te ontvangen, schrijft . Het zou via een push-notificatie kunnen gaan, die wordt gestuurd wanneer iemand bij een iBeacon-billboard staat te kijken, maar ook verzonden kan worden wanneer hij of zij langsloopt. 

Er is momenteel nog geen Levi’s-app die voor de iBeacon-campagne gebruikt kan worden, dus iBeacon Retail vermoedt dat het goed mogelijk is dat voor deze campagne een aparte app wordt gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in