Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno Otto van AdLink naar RTL

Arno Otto (35) wordt op1 maart 2009 bij RTL Nederland directeur nieuwe media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Arno Otto (35) wordt op1 maart 2009 bij Nederland directeur nieuwe media.

related partner content for mobile comes here

Otto is nu werkzaam bij Group waar hij als commercieel directeur voor Europa onder andere verantwoordelijk is voor sales, product management en product development.

Hij was in Nederland ook verantwoordelijk voor de lancering van DoubleClick. Tevens is hij oud-voorzitter van IAB (Internet Advertising Bureau) in Nederland.

Bert Habets, CEO van RTL Nederland over de aanstelling van Arno Otto: 'Met de komst van Arno Otto is een belangrijke plek binnen de directie vervuld en ik ben blij dat het RTL is gelukt om deze professional weer in te zetten op de Nederlandse markt.

'Met zijn ervaring op het gebied van nieuwe media en zijn sterke persoonlijkheid kan hij de nieuwe media tak binnen RTL naar een hoger niveau tillen en daarmee concrete invulling geven aan onze nieuwe strategie. Het is een belangrijke stap in de groei van RTL als krachtig allround multimedia bedrijf.'

Arno Otto over zijn benoeming tot directeur nieuwe media bij RTL Nederland: 'RTL is leading in radio en televisie. De hedendaagse mediaconsumptie laat zien dat qua bereik de ochtend wordt beheerst door radio, de avond door televisie en overdag laat Internet al enige tijd alle andere mediumtypes achter zich.

'Daar ligt mijn expertise en ik heb enorm veel zin en vertrouwen om, met behulp van de powerbrands en de media professionals die RTL in huis heeft, die brug bij RTL te bouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in