Overslaan en naar de inhoud gaan

De Bruijne wint Demeter Award

Joris de Bruijne, partner van e-mailmarketingbedrijf Add to Favorites, is gisteravond in het Fortis Circustheater uitgeroepen tot winnaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij liet daarmee Fanneke Verlind (United Direct Marketing Services) en Femke Nouwens (IAK Verzekeringen) achter zich en mag zich een jaar lang hét DM talent van Nederland noemen.

related partner content for mobile comes here

In het juryverslag wordt De Bruijne omschreven als een ‘gedreven professional voor het dm-vak, met name e-mail marketing’. Hij werd onder meer genomineerd vanwege zijn werk voor klant Essent, waar hij event driven marketing op de kaart zette.

De Bruijne was al vaker kandidaat voor een dm-titel. In 2007 was hij genomineerd voor de titel DM man van het jaar. Indertijd was hij senior channelmanager e-mail & internet bij Essent. De titel ging toen naar Marcel Kalmeijer van Holland Casino.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in