[Webinar] Nieuwe corona gewoonten: hoe speel je daar als merk succesvol op in?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Nieuwe corona gewoonten en gebruiken duiken overal op: bruiloften en begrafenissen streamen, je eigen haar knippen, werkgesprekken voeren met kinderen op schoot, thuis cocktails bestellen, virtueel eieren zoeken, enzovoort. Als merk vraag je je natuurlijk af: hoe zorg ik dat ik relevant ben en blijf in deze nieuwe context?
Tijdens deze sessie voorspelt Steven Naert op basis van gedragswetenschappelijk onderzoek welke gewoonten ‘blijvertjes’ zullen zijn en hoe je hier als merk het beste op inspeelt.
Klik hier om je aan te melden of voor meer informatie.
Blijf op de hoogte van de laatste inzichten via ons Corona Portal
Bovenstaande webinar is er een uit een reeks van corona webinars. Wil je weten welke webinars er nog meer gepland staan of wil je oude webinars terugkijken bezoek dan ons Corona Portal.
Hier delen we naast onze webinar kalender ook allerlei inzichten over de coronacrisis, de impact die het heeft op burgers en consumenten en hoe je hier als merk op inspeelt.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid