Overslaan en naar de inhoud gaan

[WEBINAR] Corona crisis: Dit wist je nog niet over de impact van het coronavirus

Volg deze gratis webinar op 20 mei om 10.00 uur en om 17:00 uur
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Social Distancing
Social Distancing

Waarschijnlijk stroomt je mailbox over van nieuws en inzichten rond het Coronavirus. Onderzoekspublicaties volgen elkaar in rap tempo op. Zelf dragen we maar wat graag aan deze informatiestroom, maar we maken de dingen ook graag behapbaar voor je. In deze webinar presenteren we daarom een samenhangend en compleet beeld van de crisis tot nog toe en vullen dat aan met actuele niet eerder gedeelde inzichten. 

Na deelname ben je weer helemaal bij en weet je als merk of organisatie precies hoe in te spelen op de meest recente ontwikkelingen.

In de sessie van 20 mei om 11.00u en 17.00u presenteren we:

  • Het verhaal tot nu toe: een update over de impact van de crisis op mensen over de hele wereld, inclusief een verslag uit eerste hand van de ervaring in Turkije.
  • COVID Conversations: wat we tot nu toe geleerd hebben van de social media-analyse rondom COVID-19 en een blik op hoe het ons kan helpen in de komende periode.
  • Spotlight op China: de laatste bevindingen uit ons optimisme en angsten tijdens COVID-19 rapport.

Schrijf je in voor één van de twee sessies via deze link of neem voor meer informatie contact op met Lynnet Ligthart.

Wil je meer weten over de impact van de coronacrisis? Op ons Corona Public Opinion Portal vind je al onze gepubliceerde onderzoeken en inzichten over de uitbraak van het coronavirus en de gevolgen hiervan.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in