Overslaan en naar de inhoud gaan

Ipsos drie keer genomineerd voor MoAward 2020

Donderdag 9 April werd bekend dat marktonderzoeksbureau Ipsos maar liefst drie keer genomineerd is voor een MoAward
Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Ipsos
Marktonderzoeksbureau Ipsos
© Ipsos
Ipsos
Marktonderzoeksbureau Ipsos
© Ipsos

Donderdag 9 april maakte het Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics (MOA) bekend dat marktonderzoeksbureau Ipsos genomineerd is voor Marketing Research & Analytics Agency of the Year en dat Ipsos medewerkers Joris van Dongen en Hette Spoelstra beiden genomineerd zijn voor Insights Professional of the Year.
 

Nominatie 1: Ipsos voor Marketing Research & Analytics Agency

Country manager Daan Versteeg is blij met de nominatie: "We doen er alles aan om door alle veranderingen heen altijd dezelfde focus te behouden: Vandaag klaar zijn voor de ontwikkelingen en klantvragen van morgen. Niet alleen met tools en methodieken maar vooral met de mindset en skills van onze researchers. Fantastisch dat dit bij klanten en de jury niet onopgemerkt is gebleven. Met ook nog 2 nominaties voor Insights Professional of the Year; Hette Spoelstra en Joris van Dongen, kijken we met spanning uit naar de awarduitreiking."
 
De jury over Ipsos:

  • Het bureau heeft weer een eigentijdse uitstraling en is klaar voor de klantvragen van morgen. Dat doe je niet alleen door actuele tools en methodes aan te bieden maar ook door medewerkers om je heen te verzamelen die de tools perfect beheersen en de vernieuwing belichamen.
  • Ze worden hogelijk gewaardeerd, zo blijkt uit testimonials. De integratie van bedrijfsonderdelen heeft zijn vruchten afgeworpen, en daar profiteren klanten van. 

Lees de volledige jurybeoordeling hier

Nominatie 2: Hette Spoelstra voor Insights Professional - Bureauzijde

Senior research consultant (of oude onderzoeksraadgever, zoals hij zelf zegt) Hette Spoelstra, is genomineerd voor een MoAward 2020 in de categorie Insights Professional Bureauzijde. Hette laat zien dat leeftijd ook maar een getal is en dat je met veel ervaring nog steeds enthousiast kan raken over nieuwe oplossingen. Zijn collega’s roemen zijn benaderbaarheid, hulpvaardigheid en analytisch vermogen. Klanten waarderen zijn vermogen tot meedenken, snelle begrip en flexibele instelling.
Hette Spoelstra: "Ik ben echt trots dat ik genomineerd ben als Insights Professional. Ik probeer mijn enthousiasme over het vak over te dragen aan klanten en collega’s en vind het geweldig dat dit tot deze nominatie heeft geleid.”

De jury over Hette:

  • Innovatieve projecten zijn het handelsmerk van Hette, zoals een onderzoek naar merkrelatie en type persoonskenmerken die merken kunnen gebruiken in hun op Artificial Intelligence gebaseerde 1-op-1 dienstverlening. 
  • Wat lijkt het ons leuk om Hette als collega te hebben! Vraagbaak voor iedereen, pionier pur sang en hij weet zijn team naar een hoger niveau te tillen. 

 
Lees de volledige jurybeoordeling hier

Nominatie 3: Joris van Dongen voor Insights Professional - Bureauzijde

Ook Industry Consultant Financial Services, Joris van Dongen, is genomineerd voor een MoAward 2020 in de categorie Insights Professional Bureauzijde. Met zijn ruim tien jaar ervaring in onderzoek wordt hij alom geprezen door zijn klanten. Hij weet als geen ander hoe de klantvraag te vertalen naar oplossingen. Naast dat hij dé expert is als het gaat om om financieel onderzoek, heeft hij in de breedte heel veel verstand van alles wat het onderzoeksland biedt. Dit weet hij goed te verbinden met zijn kracht om vanuit de klant te denken. 
De jury over Joris:
 

  • Joris is een analytische sterke, gedegen onderzoeker waar je op kunt bouwen.
  • Joris daagt zichzelf continu uit om de kwaliteit van onderzoeken en rapportages naar een hoger niveau te tillen. Zo blijft hij proactief nieuwe uitdagingen aangaan en daarmee is zijn nominatie voor bureauonderzoeker van het jaar dik verdiend! 

Lees de volledige jurybeoordeling hier

Meer informatie over de MoAwards vind je hier

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in