[WEBINAR] Corona crisis: Wat merken en organisaties van China kunnen leren
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:


Het leven in China komt langzaam weer op gang, collega's in China gaan inmiddels alweer een maand naar kantoor. Maar de naweeën van de crisis zijn duidelijk zichtbaar.
Tijdens deze gratis webinar laten we zien hoe de uitbraak van COVID 19 in China daar de detailhandel, voedsel- , drank-, toerisme, horeca-, catering- en andere industrieën aantastte. De gevolgen van deze epidemie zijn groter dan die van SARS in 2003. Hoe hebben deze veranderingen in het consumentengedrag de marktstructuur beïnvloed? Hoe reageren merken hierop? En vooral: wat kunnen we hier in Europa en Nederland van leren?
Deze webinar wordt gepresenteerd door David Rao, Managing Director Innovation bij Ipsos China, op woensdag 22 april om 10.00u.
Schrijf je hier in
Neem voor meer informatie over deze webinar contact op met Lynnet Ligthart via lynnet.ligthart@ipsos.com.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid