Overslaan en naar de inhoud gaan

Toon mij uw lamp en ik zeg u hoe u zich voelt...

In het kader van Sense en Simplicity brengt Philips de Living Colors LED lamp op de markt want ' Simplicity is een lamp die zich aanpast…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het kader van Sense en Simplicity brengt Philips op de markt want ' Simplicity is een lamp die zich aanpast aan de kleur van je gevoel'. Deze advertentietekst maakte me nieuwsgierig want ik dacht zowaar dat Philips er in geslaagd was om een lamp te maken die zich automatisch aanpast aan hoe ik me voel. En ik vroeg me natuurlijk af hoe dat dat in zijn werk ging.

Maar zover gaat het concept achter de Living Colors Lamp (nog) niet. Je moet als gebuiker nog altijd zelf, met behulp van een afstandbediening, de lichtsterkte en kleur van de lamp instellen al naar gelang je gevoel.

De interface van de afstandbediening doet enigszins denken aan die van de iPod.
Je kunt zien hoe een en ander werkt.

Dat het product aan zal slaan kan ik me goed voorstellen. Licht is immers, net als muziek, niet alleen een sfeer bepalend element maar is andersom juist ook een element dat je zelf wil aanpassen aan je stemming of bezigheid: Onder het eten een zachte warme kleur, wanneer je zit te lezen of zit te werken helder wit licht en speciaal voor het bezoek een gezellige kleur.

Voor de toekomst stel ik me dan voor dat er gewerkt gaat worden met bijvoorbeeld spraaktechnologie: je komt je huis binnen en roept 'blij' en vervolgens start vanzelf je favoriete blije muziek op en licht je kamer op in zonnig oranje want dat is jouw favoriete blije kleur. Maar daarover graag een andere keer meer.

..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in