Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie volgt Hans Hagenaars (Postbank) op?

De prijs voor Marketeer of the Year 2007 komt er weer aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs wordt begin juni voor de zevende keer uitgereikt, maar de deur staat nu weer open voor goede kandidaten.

related partner content for mobile comes here

Iedere marketeer (of zijn directe omgeving) die vindt dat hij/zij het afgelopen jaar iets bijzonders en vernieuwends heeft gedaan mag zich aanmelden. De criteria voor de toekenning van 's lands meest prestigieuze marketingprijs zijn helder:

*De marketeer is buitengewoon effectief geweest
*De marketeer is een lichtend voorbeeld voor het marketingvak
*De marketeer zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in.

Stuur de naam van uw kandidaat en de reden waarom hij/zij deze prijs verdient, naar: tvanvugt@kluwer.nl. Dat kan tot 9 maart 2007.

De jury bestaat dit jaar uit de volgende personen:
Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard),
Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en ex-commercieel directeur Citroën),
René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex),
Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom),
Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en directeur de Postbank),
Hans Molenaar (voorzitter PIM),
Frank van Delft (bestuurslid Nima)
en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/www.marketing-online.nl/www.MolBlog.nl).

De prijs is een initiatief van Nima, PIM en Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in