"Voetbal is meer dan twee keer 45 minuten!"
Chris Woerts, Marketing Director bij Feyenoord mocht gisteren ook koffiedik gaan kijken. Hij ging het hebben over hufterigheid. In het hol van de leeuw (Tropen Museum Amsterdam) kon de ras Rotterdammer het nog altijd niet verkroppen dat alles altijd maar draait om Amsterdam. "Alsof werkelijk alles gemaakt wordt in de hoofdstad??!"
Zijn eerste voorspelling voor 2007 haakte in op de familie band. 'Meer qualitytime met partner en kinderen'. In sportmarketing gaan we dat ook zien. Niet meer enkel met de betrokken zakenpartner naar het stadion. Het hele gezin gaat mee.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet tweede gedeelte van zijn betoog ging over, hoe kan het anders, de content. Woerts benadrukte maar weer eens dat contenthouders de macht hebben. "Voetbal is meer dan twee keer 45 minuten!" en "Sceptici die schreeuwen dat er nu wel genoeg voetbal op de televisie weten niet waar ze het over hebben." Ajax en PSV hebben al een eigen televisiekanaal en Feyenoord zal binnen nu en heel snel wel volgen.
De Top drie gaat overall meer samenwerken in de toekomst. Zo komt er een mogelijkheid mee te doen in sponsorpakketten die verdeelt wordt in en onder Ajax, PSV en Feyenoord.
Woerts sloot af met de aankondiging voor een nieuw stadion. Binnen 10 jaar zal heel Amsterdam weer een kaartje moeten kopen voor concerten in de Kuip. Grote artiesten zullen weer naar Rotterdam komen evenals de rest van Nederland. Of Feyenoord ook nog kampioen wordt volgend jaar bleef Woerts vaag. De club bestaat dan 100 jaar. Maarja, voetbal is nou eenmaal meer dan twee keer 45 minuten speeltijd...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid