Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfspottend Kodak scoort met viraal

Technologie om gras nog meer gras te laten lijken op een foto. GPS in een camera om de locatie van een foto exact mee te geven. Ja, Kodak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Technologie om gras nog meer gras te laten lijken op een foto. GPS in een camera om de locatie van een foto exact mee te geven. Ja, mag veel te laat op de digitale boot zijn gesprongen, de oude grijsaard is er wild van, zo blijkt in een spotje dat scoort in virale marketing.

related partner content for mobile comes here

hoe Kodak met een filmpje de draak durft te steken met zichzelf, en met de en van haar klandizie om het leven met liefst zo veel mogelijk lullige momenten vast te leggen.

Heeft u op deze maandagmorgen 3,5 minuut over, kijk dan hier even naar: . De film is gemaakt door een interne marektingclub van Kodak samen met .

Of dat kan helpen om Canon en Sony in te halen met een derde plaats met nog maar 14 procent marktaandeel valt te bezien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in