Zelfspottend Kodak scoort met viraal
Technologie om gras nog meer gras te laten lijken op een foto. GPS in een camera om de locatie van een foto exact mee te geven. Ja, Kodak mag veel te laat op de digitale boot zijn gesprongen, de oude grijsaard is er wild van, zo blijkt in een spotje dat scoort in virale marketing.
AdAge bericht hoe Kodak met een filmpje de draak durft te steken met zichzelf, en met de en van haar klandizie om het leven met liefst zo veel mogelijk lullige momenten vast te leggen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHeeft u op deze maandagmorgen 3,5 minuut over, kijk dan hier even naar: Winds of Change. De film is gemaakt door een interne marektingclub van Kodak samen met Partners & Napier.
Of dat kan helpen om Canon en Sony in te halen met een derde plaats met nog maar 14 procent marktaandeel valt te bezien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid