Overslaan en naar de inhoud gaan

Die klagende bloggers ook altijd!

Vandaag een mooi voorpagina-artikel in de nrc.next over 'Eerste hulp bij webdiscussies'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag een mooi voorpagina-artikel in de nrc.next over .

related partner content for mobile comes here

Van PR-man Ronald van der Aart (die zelf heeft over PR) had ik al begrepen dat een dergelijk verhaal er aan kwam. , bespaart mij wat typewerk. En kom dan hier terug met je ongezouten mening. Want klagen op de UPC (of Nuon, of KPN, of etc.) is toch onze lievelingsbezigheid?

Ik had al vaker gehoord over dit webcare team van UPC, onder andere omdat UPC het niet nalaat om haar aanpak . En nu kun je zeggen wat je wil van UPC (ook ik had vorige week weer een aanvaring), op deze manier laten ze zien bovenop alle negatieve aandacht te zitten en pogen het op te lossen. Als ze dit consequent volhouden, kunnen ze straks wellicht ook deze aanpak gebruiken om eens positief in het nieuws te komen in plaats van altijd vanuit een defensie rol.

Tegelijk blijft het een interessante discussie; moet je als bedrijf reageren op blogs? Wanneer wel? Wanneer niet? Hoe? Op alle blogs? Ook shocklogs? Kun je de discussie ooit winnen? Denk dat NS-man Joost Ravoo en UPC aardig wat kastanjes voor ons uit het vuur gehaald hebben, ik volg hun bevindingen en ervaringen met veel interesse. Want echt leren doe je pas door het te doen. Of juist niet dus.

Ik ga er vanuit dat ons op zijn eigen blog of elders op de hoogte houdt, want de nrc.next zal er na zo'n enorm artikel niet snel meer over schrijven...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in