Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwfonds Hypotheken wordt Florius

Krijg er toch wel een beetje weerstand tegen. Al die merknamen die opeens moeten veranderen in van die erg bedachte namen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lijkt me een erg heldere naam, (sommigen kennen hem zelfs), maar in maart 2007 wordt de nieuwe naam Florius.

related partner content for mobile comes here

De reden?

Moeder ABN Amro schrijft: 'De naamsverandering is het gevolg van de recente verkoop van de vastgoedactiviteiten van Bouwfonds. Florius is een van de prominente merken uit het portfolio van ABN AMRO Hypotheken Groep. Met alle merken tezamen bekleedt ABN AMRO Hypotheken Groep de nummer drie positie op de Nederlandse hypothekenmarkt.'

En dan, hoopvol: 'Florius bouwt voort op de successen van Bouwfonds Hypotheken. Het brede productassortiment en de snelle en gedegen dienstverlening van Bouwfonds Hypotheken blijven behouden. Florius richt zich met de descriptor 'hypotheken en meer' volledig op de verkoop van hypotheken en andere woongerelateerde financiële producten via ruim 2500 tussenpersonen in Nederland.

'Hiertoe lanceert Florius in 2007 een aantal vernieuwende concepten. Hiermee wil Florius zich nadrukkelijk profileren als een innovatief merk in de hypothekenmarkt.'

Nou, dat lijkt me ook niet echt nieuw, innovatief is iedereen, al heel lang.

Maar goed, we moeten er maar aan wennen, schrijft de bank. 'In maart gaat een opvallende reclamecampagne van start waarmee het nieuwe merk Florius wordt gelanceerd. Tot die tijd blijft de naam Bouwfonds Hypotheken gehandhaafd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in