Overslaan en naar de inhoud gaan

Ton Verlind vertrekt bij KRO

Mediadirecteur Ton Verlind heeft besloten per 1 januari 2008 de KRO te verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens een verklaring van de omroep ‘zag hij voor zichzelf niet genoeg mogelijkheden goed te functioneren in de nieuwe topstructuur'. Het afscheid van Verlind is een gevolg van het besluit dat de KRO in 2006 nam om bestuur en toezicht te splitsen. De raad van toezicht van de KRO respecteert zijn beslissing, maar betreurt zijn vertrek.

related partner content for mobile comes here

De 57-jarige Verlind was sinds 1995 mediadirecteur van de KRO. In die periode profileerde hij de omroep middels diverse campagnes, waarvan de Madonnacampagne in 2000 de opvallendste was. Ook nam hij het initiatief tot de heldencampagne en de huidige 10 beloftencampagne. Met de acties wilde Verlind op een eigentijdse manier het gedachtegoed van de KRO vertalen en uitdragen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in