Overslaan en naar de inhoud gaan

Sid Lee 'leading agency' voor Absolut

Sid Lee is aangesteld als wereldwijd leading agency voor Absolut Voda.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is aangesteld als wereldwijd leading agency voor Absolut Voda.

related partner content for mobile comes here

Het multidisciplinair bureau gaat een nieuw communicatieplatform ontwikkelen voor het Zweedse wodkamerk dat tot doel heeft nieuwe consumenten uit de hele wereld aan het merk te binden door middel van 'experiences', zowel online als offline.
Sid Lee krijgt de leiding over alle creatieve processe: in advertising, branded content, digital en in in het experience deel. Het account wordt aangestuurd vanuit het Sid Lee kantoor in Amsterdam.

Sid Lee-directeur Bertrand Cesvet merkt op dat de samenwerking moet resulteren in grotere betrokkenheid van consumenten. 'In een wereld waarin de functie van reclame veelal is gereduceerd tot die van behang, moeten we het anders doen. Door de consument te betrekken in ervaringen en door het doel van het merk te demonstreren.'

Sid Lee werkt voor merken als Adidas, Tag Heuer, Niveau, Ubisoft en Cirque du Soleil. De laatste is ook aandeelhouder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in