Overslaan en naar de inhoud gaan

Simon Neefjes Reclameman van het jaar

Tijdens De 24 Uur van de Reclame is bekend gemaakt dat Simon Neefjes - CEO TBWA\Neboko - is gekozen als de Reclame M/V van het jaar 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle VEA-leden hebben de afgelopen weken de mogelijkheid gehad om collega-vakgenoten te kandideren en om daarna hun stem uit te brengen op een van de vier kandidaten uit de jury shortlist. Die bestond uit Barbera Wolfensberger, Chris Baylis, Mark Woerde en Simon Neefjes. Simon Neefjes is uiteindelijk met 56% van de stemmen als duidelijke winnaar naar voren gekomen.

related partner content for mobile comes here

Ralph Wisbrun feliciteert Simon Neefjes.

Het juryrapport:
'Simon Neefjes heeft het in relatief korte tijd geschopt van oprichter van NEBOKO tot CEO van een van de grootste bureaus in Nederland: TBWA\Neboko. Een bureau dat de afgelopen jaren tot drie maal toe tot Bureau van het Jaar is uitgeroepen. Een bureau dat voor haar klanten consistent op het hoogste niveau presteert met als bewijs een Grand Effie voor klant Albert Heijn. Simons rol in dat succes is naar de mening van de jury cruciaal geweest. Hij heeft oog voor alle werkterreinen en maakt zakelijk, creatief en inhoudelijk het verschil.'

Neefjes heeft de vernieuwde Reclame M/V van het Jaar award ontvangen uit handen van VEA-voorzitter Ralph Wisbrun.

Wisbrun: 'De VEA heeft besloten om de verkiezing van de Reclame M/V van het Jaar in ere te herstellen. Een prestigieuze prijs van vakgenoten voor de besten uit ons vak. En een verkiezing op volledig transparante wijze, waarbij de meeste stemmen gelden.'

Foto's: Chris van Houts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in