Overslaan en naar de inhoud gaan

Podcast centraal in nieuwe campagne ABN Amro

De bankt denkt met de inzet van podcast meer verdieping in zijn boodschap te kunnen geven.
Podcast
Podcast
Podcast
Podcast

ABN Amro lanceert deze week zijn nieuwe podcastserie (bureau: N=Content). Daarin wordt met experts, ervaringsdeskundigen en klanten in debat gegaan over de toekomst. De eerste aflevering (zie onderaan dit artikel) duurt ruim een half uur.

related partner content for mobile comes here

De bank zegt dat de podcasts aansluiten op de strategie ‘Banking for better, for generations to come’, waarin ABN Amro samen met zijn klanten zegt te kijken hoe dienstverlening verbeterd kan worden op weg naar een duurzame toekomst. ABN Amro: ‘De podcast krijgt hiermee een centrale rol in de campagne.’

De eerste aflevering wordt gelanceerd onder de Beeldbankieren-campagne voor de zakelijke markt, waarin de podcast onder andere wordt aangejaagd door middel van radiocommercials. Een quote leidt de problematiek in, waarna de oplossing van de bank volgt. Voor meer verdieping van het onderwerp wordt verwezen naar de podcast.

Meer verdieping

ABN Amro claimt de eerste adverteerder in Nederland te zijn die de podcast zo’n prominente rol geeft in de campagne. Tanja Bom, hoofd communicatie & media bij ABN Amro zegt dat de bank zich tot doel heeft gesteld om na te denken over een betere toekomst. ‘Dat kunnen we niet alleen. We doen dit daarom altijd samen met onze klanten en experts. Zo ontstaan op basis van inzicht, belofte en bewijs onze proposities. Met deze podcast willen we luisteraars meenemen op deze reis, hen deelgenoot maken van de verschillende perspectieven en onze dilemma’s hierbij. Zo geven we meer verdieping van onze boodschap.’

ABN AMRO Podcast: Ondernemen in Crisistijd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in