Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne VGZ: 'De zorg vooruitbrengen'

Als het zo doorgaat, is de zorg in de toekomst niet meer toegankelijk en betaalbaar, zegt Frank Elion van VGZ.
Dingen verbeteren
Dingen verbeteren
Dingen verbeteren
Dingen verbeteren

VGZ - De zorg vooruitbrengen

related partner content for mobile comes here

'De zorg vooruitbrengen', dat is de kern van de nieuwe campagne van VGZ (een coöperatie met 4 miljoen verzekerden, de tweede grote zorgverzekeraar van Nederland), die vanaf 15 september te zien is. De campagne (bureau: Dear), focust op de aangescherpte purpose van het merk VGZ: ‘Samen de zorg voor onze kinderen en kleinkinderen toegankelijk en betaalbaar houden’. 

VGZ: 'De zorg in Nederland is goed. Dat willen we graag zo houden, want goede zorg is voor iedereen onmisbaar. Maar hoe moet dat, nu er te weinig personeel is en de kosten blijven stijgen? Deze problematiek is in deze roerige Corona tijden extra voelbaar.'

Frank Elion, CCO van VGZ zegt dat als het zo doorgaat, de zorg in de toekomst niet meer toegankelijk en betaalbaar is. 'Daarom werkt VGZ al een aantal jaar met zorgverleners aan het vernieuwen van de zorg. In onze nieuwe campagne laten we zien hoe we samen met zorgverleners een beweging in gang zetten om de zorg te transformeren.'

Credits campagne:

Verantwoordelijk bij VGZ­­: Frank Elion, Baukje ter Huurne, Marjolein Arts

Bureau: Dear Amsterdam

Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld

Strategie: Willem Nas

Productie: Saskia Kalter - de Lint

Productiemaatschappij: Halal

Regie: Andreas Pasvantis

Edit: Amber Hooijmans

Sound: MOST - Diederik Idenburg 

Postproductie: De Grot

Digital bureau: LiveWall Group

Mediabureau: M2Media / Online Company

Extra dank aan : Catharina Ziekenhuis Eindhoven & andere alliantiepartners uit VGZ Zinnige Zorg netwerk & het Evoluon 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in