Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest. Je moet top of mind blijven’

Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel gaan in gesprek met Martin de Boer, directeur marketing Corendon Hotels &…
‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest voor je merk. Je moet top of mind blijven’
‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest voor je merk. Je moet top of mind blijven’
© Martin de Boer (Corendon Hotels & Resorts)
‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest voor je merk. Je moet top of mind blijven’
‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest voor je merk. Je moet top of mind blijven’
© Martin de Boer (Corendon Hotels & Resorts)

Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel gaan in #PRAATMETME #7 in gesprek met Martin de Boer, directeur marketing bij Corendon Hotels & Resorts. Corendon bevindt als reisorganisatie in het coronatijdperk natuurlijk in het epicentrum van waar de klappen vallen. Wat is de visie van De Boer nu op het merk en hoe beweegt Corendon zich in deze onwerkelijke tijd? Het overkoepelende thema van het gesprek is ‘de groeiende interactie tussen mens en merk.’ Wiese en Van der Wel achterhalen het aan de hand van drie stellingen waarop Instagram-volgers van Adformatie en Blauw Gras hebben gestemd afgelopen periode.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in