‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest. Je moet top of mind blijven’
Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel gaan in gesprek met Martin de Boer, directeur marketing Corendon Hotels &…
Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel gaan in #PRAATMETME #7 in gesprek met Martin de Boer, directeur marketing bij Corendon Hotels & Resorts. Corendon bevindt als reisorganisatie in het coronatijdperk natuurlijk in het epicentrum van waar de klappen vallen. Wat is de visie van De Boer nu op het merk en hoe beweegt Corendon zich in deze onwerkelijke tijd? Het overkoepelende thema van het gesprek is ‘de groeiende interactie tussen mens en merk.’ Wiese en Van der Wel achterhalen het aan de hand van drie stellingen waarop Instagram-volgers van Adformatie en Blauw Gras hebben gestemd afgelopen periode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid