Erik van Engelen (BVA): ‘We hebben de BLM-beweging ook gewoon onderschat’
Was de BVA in het tijdperk Frenkel Denie te introvert? De nieuwe voorzitter: ‘We mogen meer naar buiten treden.’
Op 24 september is het zover, dan draagt Frenkel Denie, BVA-voorzitter sinds januari 2014, de hamer over aan marketingzwaargewicht Erik van Engelen. Van Engelen, Marketeer of the Year 2015, heeft een jaloersmakend trackrecord (onder meer Struik, AB Inbev, Fortis, ING), en maakte vooral indruk in zijn negen jaar bij Eneco. Op dit moment is hij ad interim directeur bij Wildlands, de ‘avonturen-dierentuin’ in Emmen. Van Engelen is een klassieke marketeer die niet van de ene bloem naar de andere hupst. In zijn inauguratie-interview met Adformatie geeft hij zijn langetermijnvisie op de Bond van Adverteerders (BVA). ‘Kottler is nog altijd de basis.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid