Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik van Engelen (BVA): ‘We hebben de BLM-beweging ook gewoon onderschat’

Was de BVA in het tijdperk Frenkel Denie te introvert? De nieuwe voorzitter: ‘We mogen meer naar buiten treden.’
BVA-voorzitter Erik van Engelen
BVA-voorzitter Erik van Engelen
© Foto: Flore Zoé
BVA-voorzitter Erik van Engelen
BVA-voorzitter Erik van Engelen
© Foto: Flore Zoé

Op 24 september is het zover, dan draagt Frenkel Denie, BVA-voorzitter sinds januari 2014, de hamer over aan marketingzwaargewicht Erik van Engelen. Van Engelen, Marketeer of the Year 2015, heeft een jaloersmakend trackrecord (onder meer Struik, AB Inbev, Fortis, ING), en maakte vooral indruk in zijn negen jaar bij Eneco. Op dit moment is hij ad interim directeur bij Wildlands, de ‘avonturen-dierentuin’ in Emmen. Van Engelen is een klassieke marketeer die niet van de ene bloem naar de andere hupst. In zijn inauguratie-interview met Adformatie geeft hij zijn langetermijnvisie op de Bond van Adverteerders (BVA). ‘Kottler is nog altijd de basis.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in