Overslaan en naar de inhoud gaan

Caroline van Turennout: 'Vroeger schaamde je je misschien als je naar Zeeman ging, nu maak je een statement'

Zeeman blijft scoren en Nederland lijkt de budget-retailer meer dan ooit te omarmen. Waar komt dit succes vandaan?
Zeeman
Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe bij Zeeman.
Zeeman
Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe bij Zeeman.

Zeeman heeft opnieuw een product op de markt gebracht dat een paar dagen na de lancering al helemaal is uitverkocht. Van trouwjurk voor 25 euro naar een parfum en dit keer een verleidelijke oma-onderbroek voor een paar knaken. Zeeman doet goede zaken, dat mag duidelijk zijn. Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe (en dit jaar nummer 2 van de verkiezing Marketeer of the Year): 'Draag je Zeeman, dan maak je een statement tegen dure merken.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in