Overslaan en naar de inhoud gaan

Succesvoller innoveren en winnende proposities ontwikkelen

Hoe kan Service Design Thinking jouw organisatie helpen om succesvol en relevant te zijn en te blijven? Ontdek het tijdens de online clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic Service Design Thinking
Clinic Service Design Thinking

Organisaties die in een snel veranderende wereld relevant en succesvol zijn, hebben een outside-in mentaliteit en een sterke focus op de klant. Zonder uitzondering maken ze gebruik van Service Design Thinking: een iteratieve manier van werken die zorgt voor wendbaarheid, veranderkracht en succes.

De klant / gebruiker heeft een sleutelrol in alle fases van ontwikkeling. Beginnend bij het met de klant definiëren van de vraag/ het probleem. En vervolgens in het echt begrijpen van de situatie, verkennen van oplossingen en testen van prototypes. Als je daar meer over wilt weten, is deze clinic over Service Design Thinking iets voor jou.

Datum: woensdag 23 september
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream
Prijs: Gratis 

Onderwerpen die aan bod komen

  • Hoe je klant (ja echt, je klant!) je gaat helpen complexe uitdagingen op te lossen.
  • Hoe je een creatieve aanpak combineert met het fact-based ontwikkelen van de allerbeste propositie.
  • Interne silo’s doorbreken en samenwerken in een multidisciplinair team: hoe innovatie echt leuk wordt.
  • Waarom je zo snel mogelijk prototypes maakt en falen een kritische succesfactor is.
  • Tips & tricks die iedere professional helpen om zelf met Service Design Thinking aan de slag te gaan.

Over de sprekers

Deze clinic wordt verzorgd door Colette Forma en Anders Jansen van Flowresulting (adviesbureau marketing & strategie). 

Anders Jansen adviseert als partner bij Flowresulting verschillende klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie). Anders is docent bij Beeckestijn. 

Colette Forma heeft een achtergrond in verandermanagement en innovatie. Bij Philips was ze verantwoordelijk voor het wereldwijde Design Thinking programma ‘Cocreate’, dat succesvol wordt ingezet voor innovatie en propositieontwikkeling. Bij Flowresulting helpt zij organisaties met het maken van strategische (groei)keuzes en de ontwikkeling van waarde proposities. Door samen te werken met multidisciplinaire teams van haar opdrachtgevers maakt ze innovatiekracht los en zorgt ze voor effectieve interne samenwerking.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Meld je gratis aan voor clinic op vrijdag 23 september van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in