Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe til je je klantbeleving naar een hoger niveau?

Wil je leren hoe je de customer experience in jouw organisatie verbetert en de business case daarvan berekent? Bekijk onze masterclass!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Customer Experience
Customer Experience

Klanten worden steeds minder trouw aan een merk en de concurrentie verandert continu. Om te overleven verleggen steeds meer bedrijven de aandacht naar het realiseren van een optimale customer experience. Het in kaart brengen en het vervolgens optimaliseren van klantbeleving is een lastige opgave.

Wil je leren hoe je de customer experience verbetert en de business case hiervan berekent? Dan attenderen we je graag op de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie op 19 augustus. In 5 dagen ben je weer helemaal up-to-date

Onderwerpen tijdens de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie

  • CX trends & context
  • CX strategie & planning
  • Klantwaarde management strategie
  • CX & technology
  • Service design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
  • Service design: design de huidige customer journey
  • Onderzoeken van klantbeleving
  • De rol van het merk in customer experience
  • De rol van het merk in touchpoint design
  • Customer Centric Transformation
  • De business case van CX
  • Customer Centric Leiderschap

Bekijk het complete programma »

Praktische zaken

  • Duur: 5 dagen / 11 colleges
  • Eerstvolgende startmogelijkheid: 19 augustus
  • Locatie: je mag per college kiezen of je op locatie in Leusden of Online wil deelnemen.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Meer informatie over onze opleidingen?

Bekijk dan onze agenda met open avonden en open middagen.

Daarom Beeckestijn

  • Goed te combineren met je werk- en privésituatie
  • Niet goed = geld terug
  • Betaling in termijnen mogelijk

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in