Overslaan en naar de inhoud gaan

Advanced Advertising; de afstervende cookie en hoe je CRM data kan activeren

Hoe ziet de toekomst van online advertising eruit? Ontdek tijdens de online clinic hoe je het gebruik van audiences future proof maakt!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij beeckestijn
Clinic bij beeckestijn

Veel bedrijven maken gebruik van audiences om hun online advertising-campagnes beter te kunnen sturen, vaak op basis van de cookies. Dat browsers als Safari en Chrome hebben besloten dit soort cookies te laten vervallen, vormt een nieuwe uitdaging. Tijdens de online clinic vertelt Fabian van de Wiele hoe je deze uitdaging aangaat en het gebruik van audiences future-proof maakt.

Datum: 4 september (verplaatst vanaf 28 augustus)
Tijd: 09:30 - 11:00
Locatie: Live-stream

Wat kun je verwachten?

Allereerst kijkt Fabian terug naar het gebruik van audiences gebaseerd op cookies. Wat zijn hier de typische use cases en best practices? Aan de hand van enkele voorbeelden in SEA, Facebook Ads en display advertising laat hij zien op welke manieren deze audiences gebruikt worden.

Andere onderwerpen die aan bod komen:

- Wat is er precies aan de hand met de cookie?
- Wat kun je in plaats van de cookie verwachten? 
- Wat is de impact van de veranderingen op jouw gegevens?  
- Hoe activeer je op een efficiënte manier CRM en offline data in je campagnes? 

Na afloop van de clinic heb je de handvatten om dit alles ook duidelijk uit te leggen aan collega's en partners.

Over Fabian

Fabian Van De Wiele begon 20 jaar geleden zijn carrière in digital.  Als 16 jarige met z'n eigen websites, al gauw als zelfstandige die leefde van website inkomsten, en sinds 2014 als oprichter en CEO van het Brusselse CLICKTRUST, dat inmiddels 21 mensen in dienst heeft en zich gespecialiseerd heeft in data driven advertising. Fabian heeft 3 kinderen, sport graag en als hij geen presentaties staat te geven of voor te bereiden zit hij meestal te lezen en test cases te bedenken voor nieuwe inzichten.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Meld je gratis aan voor clinic op vrijdag 4 september van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream. Aanmelden >> 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in