Overslaan en naar de inhoud gaan

Sabrina van den IJssel – Pieters nieuwe salesmanager Ster

De senior accountmanager volgt Bart Helthuis op, die na 11 jaar een nieuwe uitdaging buiten Ster aan is gegaan
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Sabrina van den IJssel - Pieters, nieuwe salesmanager Ster
Sabrina van den IJssel - Pieters, nieuwe salesmanager Ster
Sabrina van den IJssel - Pieters, nieuwe salesmanager Ster
Sabrina van den IJssel - Pieters, nieuwe salesmanager Ster

Als achtereenvolgens planner, sales developer en (senior) accountmanager heeft Sabrina haar sporen bij Ster ruim verdiend. Als kers op de taart is daar nu de benoeming voor salesmanager bovenop gekomen.

Afgelopen maand koos Bart Helthuis na 11 jaar dienst voor een nieuwe uitdaging buiten Ster. De kans die toen ontstond greep Pieters met beide handen aan. ‘Ik ben ontzettend trots dat ik het vertrouwen van Ster krijg om een team van prettige persoonlijkheden, gedreven planners en accountmanagers aan te sturen.’

Met haar tien jaar ervaring bij Ster heeft Pieters zich ontwikkeld tot een zeer sterke, (vak)inhoudelijke sparringpartner voor adverteerders en mediabureaus. ‘De relaties die ik in deze tijd heb opgebouwd zijn gefundeerd op wederzijds respect, vakinhoudelijke kennis, vertrouwen en een zeer gezonde dosis sales.’

Ster is trots en verheugd met de benoeming van Pieters. Frank Volmer, directeur Ster: ‘Met haar enthousiasme, saleservaring en tomeloze energie heb ik er veel vertrouwen in dat Sabrina het team én Ster verder kan stimuleren om te groeien.’

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in