Bespaar dit najaar 10% bij Ster
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


Vorige week introduceerde Ster een aanbod waarmee merken dit najaar 10% kunnen besparen over hun hele tv- en/of radio-inzet bij Ster. Zet je een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in rondom NPO-content? Dan profiteer je van de korting én van de goed bekeken en beluisterde programma's van de publieke omroep: een enorm bereik tegen de beste prijs!
Bereik ook dit najaar het grote publiek
Het afgelopen half jaar waren de kijk- en luistercijfers van de NPO bijzonder hoog: maar liefst 70% van de best bekeken tv-programma’s werd uitgezonden door de publieke omroep.* Ook voor de komende maanden staat er weer veel moois op de agenda. Zo keert kijkcijferhit Wie is de Mol? terug voor een speciaal seizoen, zijn er grote sportevenementen zoals de Tour de France, de Eredivisie en de Nations League en kan er weer gestemd worden op de mooiste nummers voor de muzieklijst van het jaar, de Top 2000.
Naast deze terugkerende successen, introduceert de NPO dit najaar ook nog een aantal spectaculaire nieuwe programma’s waaronder Kamp van Koningsbrugge, dramaserie Vliegende Hollanders en actiethriller Commando’s. Al met al is de verwachting dat de publieke omroep kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Daar wil je bij zijn! En dat kan dit najaar extra voordelig door het unieke najaarsaanbod van Ster.
Een logische match tussen mediagedrag en media-inzet
Op basis van het percentage kijk- en luistertijd is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun radio- en tv-campagnes inzetten bij Ster. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je in de periode van 1 september tot 31 december 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en/of televisiecampagnes in bij Ster? Dan betaal je 10% minder.
Dit aanbod is toegankelijk voor élke klant – klein of groot – en vooraf inzichtelijk. Het maakt niet uit of het gaat om een eenmalige campagne of meerdere flights. Goed om te weten: met het oog op eenvoud gaat de 25% uit van de GRP-aandelen in de standaarddoelgroep 25-67.
Interesse?
Voor zowel bestaande, terugkerende als nieuwe klanten is dit aanbod een lucratieve kans om via Ster het grote publiek te bereiken. Meer weten? Bekijk het aanbod en de bijbehorende voorwaarden in meer detail hier. Vragen of direct in actie komen? Neem dan kosteloos en vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers.
* De persconferenties omtrent de coronacrisis zijn hierbij buiten beschouwing gelaten.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid