Overslaan en naar de inhoud gaan

Blog: Merken profiteren van succes Nederlandse wielrenners

Jarenlang hebben de trouwe Nederlandse wielersupporters (en daar hoor ik zeker bij!
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig jaar hadden we succes in de Klassiekers (jazeker met een hoofdletter!) Luik-Bastenaken-Luik en Clásica San Sebastián en op de Olympische Spelen. We wonnen meerdere etappes in de grote rondes én we streden in deze grote rondes tot de laatste dagen voor het podium. Voeg daar de eerste Nederlandse eindoverwinning van Tom Dumoulin in de Giro d’Italia van dit jaar aan toe en dan kan niemand er meer omheen: we tellen weer helemaal mee. 

En met succes kun je scoren. Zo zijn er steeds meer sportieve fietsers die veel geld uitgeven aan hun vrijetijdsbesteding. Er zijn meer georganiseerde toertochten en steeds meer merken willen zich associëren met deze mooie sport. 

Schijnwerpers op de Tour de France
Op 1 juli start de Tour de France in Düsseldorf. Waarschijnlijk zullen we deze Tour helaas niet meestrijden in het klassement. De Nederlandse ‘klassementsmannen’ genieten van een welverdiende rustperiode of rijden in dienst van een kopman. Daarnaast heeft Robert Gesink aangegeven dit jaar niet voor het klassement te rijden. Hij wil juist wat tijd verliezen om vervolgens de ruimte te krijgen om een mooie bergetappe te winnen. En ook in de vlakke ritten maken we kans op het podium, want sprinter Dylan Groenewegen liet tijdens de Ster ZLM Toer zien dat hij in vorm is. Reden genoeg dus om geen minuut van de Tour te missen. 

En geen minuut missen doe je via de verschillende kanalen van de NOS. Alle etappes worden live uitgezonden - zonder onderbrekingen. Vorig jaar keken er gemiddeld ruim 700.000 mensen per dag. Voor degenen die moeten werken is er een livestream via NOS.nl en via de NPO-app. Het gebruik van de online kanalen is in 2016 verdubbeld ten opzichte van 2015. 

Ook NPO Radio 1 staat gedurende de eerste drie weken van juli - natuurlijk - in het teken van de Tour de France. Heb je onverhoopt toch nog iets gemist of kun je er geen genoeg van krijgen? Dan stem je dagelijks af op het tv-programma De Avondetappe met Herman van der Zandt en Dione de Graaff. 

Alle advertentiemogelijkheden rondom de Tour vind je hier

Ster Etappe
Wij organiseerden dit jaar voor het eerst onze eigen toertocht voor mediaprofessionals: de enige echte Ster Etappe. Half mei reden ruim 70 sportieve fietsers twee verschillende afstanden. Ben jij mediaprofessional en wil je er volgend jaar ook bij zijn? Neem dan contact met me op, dan zet ik je vast op de lijst! 

Gerben Teela
salesmanager

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in