Oh mijn hemel, wat moeten we nu kijken?!
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


Wat lekker dat ik bij Ster zit, zodat ik je mee kan nemen in de programmering van november tot en met het einde van het jaar. Het lijkt wel of er begin november weer een heel nieuw seizoen start!
Overrompeld door de snelheid van de tijd, bedenk ik me dat de advent alweer over drie weken begint. Deze aanloopperiode naar Kerst brengt ons in gedachten alvast naar de kerstdiners, brunches en nieuwjaarsborrels. Toch was er een tijd dat Kerst niet alleen ging om eten, kerstmarkten en cadeautjes, maar om de geboorte van Jezus. Weten we nog wel wat we vieren tijdens Kerst, Hemelvaart, Pasen en Pinksteren? En wat vieren Boeddhisten, Hindoes, Moslims en Joden eigenlijk allemaal voor feesten? Misschien is een opfriscursus religie niet geheel ongepast. Mét (on)gepaste grappen zet het nieuwe programma ‘Oh mijn hemel!’ de wereldreligies met een glimlach uiteen. Ik ben zelf niet vies van een lekker avondje lachen, dus deze nieuwe titel trekt absoluut mijn aandacht.
Lachen is gezond
December heeft wat dat betreft veel goeds voor mij in petto. Er zijn namelijk genoeg cabaretiers die in december hun grappen via de tv de wereld in sturen. Persoonlijk kijk ik erg uit naar de Oudejaarsconference van Youp van ’t Hek. De jaren hebben hem zeker niet softer gemaakt, en dat is wat mij betreft maar goed ook. Ook van Erik van Muiswinkel hoop ik dat hij me weer ongegeneerd hard laat lachen. Kortom, Cabaret op 1 is zeker aan mij besteed.
Klassiekers voor de kleintjes
Met al deze humor op tv belooft december een gezellige maand te worden. En niet alleen voor de volwassen kijkers. Ook voor de kleinere kerstvakantiegangers is er genoeg te lachen. Zo omarmt Zappbios elke middag een klassieke kinderfilm. A trip down memory lane met Minoes bijvoorbeeld. Toen was Carice nog jong en onschuldig (geen rode tovenares die aanstuurt op bloedoffers) en Theo Maassen nog schattig. En stiekem niet alleen voor de kleintjes, ouders kunnen er vast ook van genieten. Daarbij ken ik genoeg studenten die best nog een keer, op een (brakke) middag onder een dekentje op de bank (met een bak popcorn) willen zien hoe Kruimeltje een vader vindt, Mumble zijn hartelied ontdekt en Bennie erg Stout is.
Spanning
Maar er is natuurlijk meer dan alleen lachen en zoetigheid. Mijn zondagavond gaat veranderen: de spanning die wegvalt met het einde van Penoza, wordt hopelijk weer teruggebracht met Voetbalmaffia. Johnny heeft alles, maar door een twist van het lot lijkt hij het in een korte periode allemaal kwijt te raken. Is hij net zo’n vechter als Carmen van Walraven of stevent hij met forse schreden op de afgrond af? Ik vind het spannend. Spannend in een heel andere zin van het woord zou Vieze Film ook kunnen worden trouwens. Wat er gebeurt als je ‘gewone’ filmmakers een pornofilm laat regisseren, zie je op drie donderdagavonden in november.
Al met al is er dus genoeg te zien komende tijd. Dus laat de winter en de kou maar komen! En als ik nog een gratis tip mag geven: mijn favoriet Streetlab is te allen tijde terug te kijken via NPO Start. De sociale experimenten van Daan, Stijn, Jasper en Tim gaan mij echt nooit vervelen.
Sietske Steenbeek
Ster
Sietske Steenbeek
Ster
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid