Blog: Zwarte Cross 2017: Vaak bu-j te bang
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


De doelgroep van Zwarte Cross
Bij Ster werken we vaak met het begrip doelgroep. Tja, en hoe omschrijf je dan de doelgroep van de Zwarte Cross? De meesten zullen zeggen: boeren, bouwvakkers en crossers. Met een aantal jaar Zwarte Cross-ervaring kan ik zeggen dat dit gedeeltelijk klopt. Gedeeltelijk, want ik ken maar weinig festivals waar zo veel, en dan ook zo veel verschillende mensen, op afkomen. Zelfs ‘Mannen AB1’ heb ik zien höken in de Achterhoek.
Sfeerbeheerders
Naast een ‘ommeunig’ aanbod van 32 podia is er naast muziek, theater, motorcross en spektakel vooral ook veel humor op het festivalterrein te vinden. Zo is er op het gigantische terrein (767.000 m2) geen beveiliger te zien - er zijn alleen sfeerbeheerders - en kun je voor een wat luxer en schoner toilet speciale ontlastingsbonnen kopen. Ook kinderen zijn welkom; die drop je in het blagenparadijs. Aan alle details is gedacht!
NPO 3FM en NPO 3
Zwarte Cross is een geweldig festival. Ik raad iedereen aan om hier (minimaal) één keer heen te gaan. Mocht het voor dit jaar nog een stap te ver zijn, stem dan dit weekend af op NPO 3FM; zij zenden live - net als vanaf bijvoorbeeld Lowlands en Sziget - vanaf het festival uit. Een week later zijn twee tv-registraties te zien op NPO 3 (BNNVARA).
Maar natuurlijk zijn meemaken en erbij zijn het beste! Vaak bu-j je te bang… (ja, zoek nou maar eens op wat dat betekent ;)).
Laat je zien of horen op de diverse festivals
Bart Helthuis
Salesmanager
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid