Overslaan en naar de inhoud gaan

Blog: Zwarte Cross 2017: Vaak bu-j te bang

"Vaak bu-j te bang"; dat is het thema van de 21e editie van de Zwarte Cross. Vanaf komende donderdag is het vier dagen knallen in…
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De doelgroep van Zwarte Cross
Bij Ster werken we vaak met het begrip doelgroep. Tja, en hoe omschrijf je dan de doelgroep van de Zwarte Cross? De meesten zullen zeggen: boeren, bouwvakkers en crossers. Met een aantal jaar Zwarte Cross-ervaring kan ik zeggen dat dit gedeeltelijk klopt. Gedeeltelijk, want ik ken maar weinig festivals waar zo veel, en dan ook zo veel verschillende mensen, op afkomen. Zelfs ‘Mannen AB1’ heb ik zien höken in de Achterhoek.
 
Sfeerbeheerders
Naast een ‘ommeunig’ aanbod van 32 podia is er naast muziek, theater, motorcross en spektakel vooral ook veel humor op het festivalterrein te vinden. Zo is er op het gigantische terrein (767.000 m2) geen beveiliger te zien - er zijn alleen sfeerbeheerders - en kun je voor een wat luxer en schoner toilet speciale ontlastingsbonnen kopen. Ook kinderen zijn welkom; die drop je in het blagenparadijs. Aan alle details is gedacht!
 
NPO 3FM en NPO 3
Zwarte Cross is een geweldig festival. Ik raad iedereen aan om hier (minimaal) één keer heen te gaan. Mocht het voor dit jaar nog een stap te ver zijn, stem dan dit weekend af op NPO 3FM; zij zenden live - net als vanaf bijvoorbeeld Lowlands en Sziget - vanaf het festival uit. Een week later zijn twee tv-registraties te zien op NPO 3 (BNNVARA).

Maar natuurlijk zijn meemaken en erbij zijn het beste! Vaak bu-j je te bang… (ja, zoek nou maar eens op wat dat betekent ;)).

Laat je zien of horen op de diverse festivals

Bart Helthuis
Salesmanager

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in