Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 2000-dj Wouter van der Goes: ‘Laten we er de mooiste, beste en vrolijkste editie ooit van maken'

NPO Radio 2-dj Wouter van der Goes blikt in een speciaal gastblog voor Ster alvast vooruit op hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Wouter van der Goes
© Foto: Linda Stulic
Wouter van der Goes
© Foto: Linda Stulic

De Top 2000 gaat door…..     

…. zo stond in de kop van een interview met Peter de Vries, de zendermanager van NPO Radio 2, in het AD van begin augustus. Ik werd blij van dat zinnetje. Pffffff, eindelijk iets dat wél doorgaat, in een tijd waarin voor het ene na het andere evenement het doek valt.

De Top 2000 is nooit hetzelfde. Ieder jaar zijn er subtiele verschillen ten opzichte van de jaren ervoor. Een andere nummer 1? Nieuwe binnenkomers? Liedjes die verdwijnen uit de lijst? Veel luisteraars en stemmers van de Top 2000 hebben een turbulente tijd achter zich. Zorgen om de gezondheid van familie en vrienden, zorgen om werk en financiën. Niets lijkt soms wat het een jaar geleden was en dat zal dit jaar in de lijst terug te horen en te zien zijn. Een eerste voorspelling? Nou, laat ik het zo zeggen: 'Roller Coaster' van Danny Vera past gek genoeg nog meer bij dit bizarre jaar dan bij het vorige… Dus als er een nieuwe nummer 1 moet komen, dan weet ik het wel.

Een eerste voorspelling? Nou, laat ik het zo zeggen: 'Roller Coaster'van Danny Vera past gek genoeg nog meer bij dit bizarre jaar dan bij het vorige…

Wouter van der Goes

Muziek speelt tijdens iedere crisis een grote rol. Het geeft verlichting, plezier, herinnering. Maar ook hoop, liefde en allemaal andere emoties die we in deze rare dagen goed kunnen gebruiken. Wij zijn intern al druk met onze Top 2000. Sowieso is het bizar om in de zomer al na te denken over de laatste week van december maar voor ons is dat inmiddels gesneden koek. De mindset is overduidelijk: het gaat om wat wél kan en niet om wat onmogelijk is geworden.

Dus: we hebben een Top 2000 stemweek in de eerste week van december. Er zal een Top 2000 café zijn. We gaan zorgen voor een magische week bij Beeld en Geluid. En uiteindelijk hebben we het allerbelangrijkste: een prachtige laatste week van 2020 met de 2000 meest favoriete en mooiste nummers van alle Nederlanders. Sterker nog, laten we er de mooiste, beste en vrolijkste editie ooit van maken. Ik denk dat veel mensen niet kunnen wachten om dit jaar af te sluiten. En 1 ding is zeker: Corona maakt veel kapot. Maar 2000 van de mooiste liedjes op NPO Radio 2 krijgt zelfs dit virus niet stuk.

We gaan zorgen voor een magische week bij Beeld en Geluid.

Wouter van der Goes

Interesse?

Inzetten rondom de Top 2000 en meegenieten van de mooie muziek, hoopgevende emoties én het grote bereik? Dat kan met het speciale Top 2000-pakket van Ster. Bekijk het aanbod en de voorwaarden hier. Direct in actie komen? Neem kosteloos en vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in