Overslaan en naar de inhoud gaan

Parker Brady naar BBK

Strateeg Rupert Parker Brady is per 19 mei toegetreden tot het managementteam van BBK/Door Vriendschap Sterker in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast Kasper van Noppen (algemeen directeur), Veronique Swinkels (strategisch directeur) en Astrid van de Berg (creatief directeur) gaat hij het bureau helpen uitbouwen.

related partner content for mobile comes here

De benoeming van Parker Brady past binnen de strategie van BBK/Door Vriendschap Sterker om zich verder te ontwikkelen als communicatiespecialist op het gebied van kunst en cultuur, politiek en openbaar bestuur, maatschappelijke initiatieven en organisaties, goede doelen en duurzaam ondernemen.

Parker Brady was van 2000 tot 2004 hoofdredacteur van de vaktitels NieuwsTribune, RetailTribune en MarketingTribune. De afgelopen vier jaar adviseerde hij als communicatiestrateeg tal van bedrijven en organisaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in