Parker Brady naar BBK
Strateeg Rupert Parker Brady is per 19 mei toegetreden tot het managementteam van BBK/Door Vriendschap Sterker in Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naast Kasper van Noppen (algemeen directeur), Veronique Swinkels (strategisch directeur) en Astrid van de Berg (creatief directeur) gaat hij het bureau helpen uitbouwen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De benoeming van Parker Brady past binnen de strategie van BBK/Door Vriendschap Sterker om zich verder te ontwikkelen als communicatiespecialist op het gebied van kunst en cultuur, politiek en openbaar bestuur, maatschappelijke initiatieven en organisaties, goede doelen en duurzaam ondernemen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSParker Brady was van 2000 tot 2004 hoofdredacteur van de vaktitels NieuwsTribune, RetailTribune en MarketingTribune. De afgelopen vier jaar adviseerde hij als communicatiestrateeg tal van bedrijven en organisaties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid