H-a-h onderzoek verrijkt met nieuwe data
Het Huis-aan-huiskrantenonderzoek 2007 is verrijkt met alle data uit de ‘Grote Consumenten Enquête’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Specifiek gaat het om de data die een relatie hebben met de woon- en leefstijl van de consument. Door deze verrijking moet toegang verkregen worden tot lifestyle en psychografische kenmerken van alle 5,4 miljoen lezers van dé Weekkrant van Wegener Huis-aan-huisMedia.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook kan men toegang krijgen tot data over de kenmerken van de lezers van alle landelijke en regionale dagbladen. Hierdoor kan een vergelijking in bereik in de doelgroep gemaakt worden tussen de verschillende mediumtypen, zo meldt Wegener.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe bron aan doelgroepinformatie is online beschikbaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid