NRC komt met magazine GMG Deluxe
Het 80 pagina’s dikke magazine is geproduceerd door Gijrath Media Groep (GMG) en bevat artikelen over luxe, in de meest brede zin des woords. Vooralsnog is deze bijlage eenmalig, maar als het magazine goed wordt ontvangen door de lezers en adverteerders, verschijnen er volgend jaar vier afleveringen.
Inspiratiebronnen voor Deluxe zijn ‘How to Spend it’ (van de Financial Times), ‘WSJ’ (van de Wall Street Journal) en ‘Vanity Fair’. De redactionele leiding is in handen van Onno Aerden, die voor GMG al bij verschillende tijdschriften is betrokken. GMG maakt het magazine en werft de adverteerders; NRC Media verzorgt de druk en de distributie. Deluxe wordt gedrukt in een oplage van 300.000 stuks.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHans Nijenhuis, directeur-uitgever van NRC Media, ziet Deluxe vooral als een cadeau voor de lezers. 'We weten dat een groot deel van onze lezers geïnteresseerd is in magazines', zegt Nijenhuis. 'Bovendien is het een extra bron van inkomsten voor het bedrijf.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid