Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC komt met magazine GMG Deluxe

NRC Handelsblad biedt op zaterdag 27 november een nieuwe bijlage met de naam GMG DeLuxe of kortweg Deluxe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het 80 pagina’s dikke magazine is geproduceerd door Gijrath Media Groep (GMG) en bevat artikelen over luxe, in de meest brede zin des woords. Vooralsnog is deze bijlage eenmalig, maar als het magazine goed wordt ontvangen door de lezers en adverteerders, verschijnen er volgend jaar vier afleveringen.

related partner content for mobile comes here

Inspiratiebronnen voor Deluxe zijn ‘How to Spend it’ (van de Financial Times), ‘WSJ’ (van de Wall Street Journal) en ‘Vanity Fair’. De redactionele leiding is in handen van Onno Aerden, die voor GMG al bij verschillende tijdschriften is betrokken. GMG maakt het magazine en werft de adverteerders; NRC Media verzorgt de druk en de distributie. Deluxe wordt gedrukt in een oplage van 300.000 stuks.

Hans Nijenhuis, directeur-uitgever van , ziet Deluxe vooral als een cadeau voor de lezers. 'We weten dat een groot deel van onze lezers geïnteresseerd is in magazines', zegt Nijenhuis. 'Bovendien is het een extra bron van inkomsten voor het bedrijf.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in