TMG opnieuw in social media
Telegraaf Media Groep versterkt de positie in de ‘social media-markt’ door een belang van 40 procent in GroupDeal.nl te nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Telegraaf Media Groep (TMG), dat eerder deze maand social network Hyves overnam, maakt vandaag bekend een belang van 40 procent te nemen in social shopping platform GroupDeal. www.groupdeal.nl is een website waar producten of diensten worden aangeboden met hoge kortingen wanneer er voldoende kopers zijn. Het zogeheten ‘collective buying power’- concept is een aanjager van promotie onder familie, vrienden en bekenden. Juist doordat steeds meer mensen onderling verbonden zijn via bijvoorbeeld Facebook, Hyves en Twitter kan de bekendheid en klantenkring van een aanbieder in een korte periode snel toenemen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid