Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Best of Customer Media 2010

Voor de Best of Customer Media prijs kwam er dit jaar een recordaantal inzendingen (103) binnen. En 19 cases hebben een nominatie gekregen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury heeft 19 nominaties toegekend in zeven categorieën. MediaPartners Group leidt dit jaar het bureauklassement met drie nominaties.
Tijdens de uitreiking op 29 november maakt Hans Hagenaars van ING Nederland, het prijswinnend werk bekend. De winnende cases vertegenwoordigen het beste werk op het gebied van sponsored magazines/customer media van afgelopen jaar.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden per categorie zijn:

Categorie Crossmediaal concept van het jaar

Zin in meer/Envie de plus – The Big Five
Opdrachtgever: Procter and Gamble
Bureau: sQills, a division of Sanoma Magazines belgium

Allerhande
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Delta Lloyd Groep - Sterk concept
Opdrachtgever: Delta Lloyd Groep
Bureau: Proof Reputation

Categorie Digitale Media

CLEAR online
Opdrachtgever: Vodafone
Bureau: Born05

Multi-brand platform Yunomi
Opdrachtgever: Unilever Benelux
Bureau: Emakina

Allerhande online
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Eenmalige uiting

In actie
Opdrachtgever: Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Bureau: Studio Pollmann en Son & Co

U&UWV Decemberspecial
Opdrachtgever: UWV
Bureau: Hemels Publishers

Alles is Infra
Opdrachtgever: Next Generation Infrastructures
Bureau: vdbj_

Categorie Meest effectief

Er is post!
Opdrachtgever: TNT Post
Bureau: JWT-Artists

Spoor
Opdrachtgever: NS
Bureau: Hoogte 80 strategische media

Categorie B-to-C
Clear Magazine Vodafone
Opdrachtgever: Vodafone Netherlands
Bureau: Boomerang Publishing

Tijdschrift Artis
Opdrachtgever: Natura Artis Magistra
Bureau: Van Lennep

Categorie Interne media
Raak
Opdrachtgever: ArboNed
Bureau: vdbj_

Helder
Opdrachtgever: Interpolis/Achmea
Bureau: Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek

Share
Opdrachtgever: AEGON
Bureau: Readershouse Brand Media

Heineken Horizon
Opdrachtgever: Heineken International
Bureau: MediaPartners Group

Categorie B-to-B
Upsides
Opdrachtgever: FMO (Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden)
Bureau: Scripta Media

Bruce
Opdrachtgever: markee
Bureau: Het Salon

Voor meer info over de uitreiking: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in