Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn lanceert Company Pages

Zakelijke social netwerk LinkedIn lanceert Company Pages. Met deze nieuwe functionaliteit kunnen bedrijven naast zichzelf en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zakelijke social netwerk LinkedIn lanceert . Met deze nieuwe functionaliteit kunnen bedrijven naast zichzelf en carrièremogelijkheden ook hun producten en diensten onder de aandacht brengen.

related partner content for mobile comes here

Professionals kunnen die producten en diensten aanbevelen, waardoor bedrijven makkelijker in contact komen met nieuwe klanten, zo hoopt LinkedIn.

Want een merk komt tot leven door aanbevelingen van mensen die je kent en vertrouwt, aldus LinkedIn.

Hoe werkt het? Klanten kunnen op de ‘products & services’-pagina van de Company Page referenties en aanbevelingen achterlaten over producten en diensten, en worden op deze manier als het ware merkambassadeurs.
De bedrijven zelf delen deze aanbevelingen weer met anderen binnen hun netwerk en kunnen zo hun merk verder uitbouwen, en hun expertise binnen hun vakgebied benadrukken.

Jeff Weiner, CEO van LinkedIn: ‘Op de nieuwe Company Pages brengen we de inmiddels bekende ‘Recommendations’ naar een hoger niveau. LinkedIn-leden hechten waarde aan de meningen van andere mensen, omdat ze die vertrouwen. Bovendien, door de meest waardevolle aanbevelingen en referenties op andere delen van hun Company Pages te tonen aan potentiële klanten en werknemers, kunnen bedrijven hun merk laden.’

Behalve aanbevelingen en informatie over producten en diensten, kan men ook filmpjes en gerichte banners plaatsen om meer interactie en sales te genereren.

Verschillende bedrijven hebben inmiddels een Company Page gelanceerd, zoals AT&T, Avaya, Dell, Exact software, HP, JetBlue, Juniper Networks, Microsoft, en Samsung.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in