Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernieuwde merkidentiteit Freo

Freo heeft een nieuwe identiteit. Eenvoud, openheid en wederkerigheid zijn de kernwaarde van het financieringsmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Freo, handelsnaam van De Lage Landen, wil zo inspelen op de tijdgeest na de crisis waarin het voor financieel dienstverleners steeds belangrijker wordt om duidelijk aan te geven waar ze voor staan. Met de nieuwe focus wil Freo het begrip ‘lenen’ een nieuwe invulling geven. Pay-off is 'Freo, gewoon over lenen'.

related partner content for mobile comes here

Milko Wijckmans, directeur De Lage Landen Consumer Finance: 'Door verschuivingen in de leenmarkt heeft het imago van de leenbranche een flinke klap gekregen. Begrijpelijk maar jammer, want lenen is al zo oud als de mensheid en eigenlijk de gewoonste zaak van de wereld. Bedrijven lenen om te groeien, mensen om te studeren of een huis te kopen. Zolang je er maar verantwoord mee omgaat is er geen probleem. En dat willen we benadrukken. Freo vindt lenen de gewoonste zaak van de wereld, daarom moet het ook niet onnodig moeilijk gemaakt worden voor klanten die een lening probleemloos kunnen dragen.'

De nieuwe merkwaarden werden na klantonderzoek uitgewerkt in een aantal richtlijnen. Zo is er sprake van strikte normen rondom het maximaal verantwoorde leenbedrag, kan de klant zelf gemakkelijk inzicht verkrijgen in de mogelijkheden en worden klanten altijd terzijde gestaan mochten zich problemen voordoen bij het afbetalen. Tegelijkertijd hecht Freo waarde aan duidelijk en op maat gesneden advies aan haar klanten.

Bij het nieuwe hoort een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. Ook zal de consument Freo vaker gaan tegenkomen op het internet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in