Onderzoek: Hoe gaat u om met online reputatiemanagement?


Aan de ene kant bieden digitale media allerlei nieuwe mogelijkheden om zelf te communiceren met stakeholders, bijvoorbeeld via blogs of social media als Facebook en Twitter. Anderzijds is het steeds belangrijker om in de gaten te houden wat online wordt gezegd over de organisatie. Het is noodzakelijk om online de reputatie te monitoren en te managen. Hoe doet u dat en wat zijn de valkuilen en uitdagingen? Dat moet uit dit onderzoek blijken. Wilt u uw kennis delen? Doe dan mee met het onderzoek via deze link http://www.webershandwick.nl/communicatieonline.
Het beantwoorden van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. Uiteraard wordt alle data geanonimiseerd. Als u vragen heeft over deze vragenlijst of over dit onderzoek, dan kunt u een e-mail sturen naar rsteemers@webershandwick.com.
De resultaten van dit onderzoek worden in het eerste kwartaal van 2011 gepubliceerd op www.webershandwick.nl en www.communicatieonline.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid