Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek: Hoe gaat u om met online reputatiemanagement?

In samenwerking met vakblad Communicatie houdt Weber Shandwick een onderzoek dat een up-to-date inzicht moet geven in de status van online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de ene kant bieden digitale media allerlei nieuwe mogelijkheden om zelf te communiceren met stakeholders, bijvoorbeeld via blogs of social media als Facebook en Twitter. Anderzijds is het steeds belangrijker om in de gaten te houden wat online wordt gezegd over de organisatie. Het is noodzakelijk om online de reputatie te monitoren en te managen. Hoe doet u dat en wat zijn de valkuilen en uitdagingen? Dat moet uit dit onderzoek blijken. Wilt u uw kennis delen? Doe dan mee met het onderzoek via deze link
Het beantwoorden van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. Uiteraard wordt alle data geanonimiseerd. Als u vragen heeft over deze vragenlijst of over dit onderzoek, dan kunt u een e-mail sturen naar .

related partner content for mobile comes here

De resultaten van dit onderzoek worden in het eerste kwartaal van 2011 gepubliceerd op en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in