Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwsdienst richt zich op creatieve industrie

Vindcreatieven.nl komt met de Nieuwsdienst Creatieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit platform wil creatieve producties en concepten onder de aandacht van media brengen. De online Maak-Mij-Beroemd Wizzard helpt daarbij. vindt dat creatieve professionals relatief weinig het nieuws halen en wil daar met de nieuwsdienst verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

Deze persdienst gaat concepten en producties van creatieve professionals onder de aandacht brengen van media. Doel is om creatieve producenten zich duidelijker te laten profileren en zo een bijdrage te leveren aan hun marketing. Nieuwsdienst Creatieven publiceert berichten op het gebied van ontwerp, mode, creatieve marketing en fotografie en verspreidt deze onder journalisten en op sociale media.

Volgens Vincent Jobse, oprichter van Vindcreatieven.nl, hebben veel creatieve professionals moeite met het promoten van hun werk. 'De creatieve industrie is een bron van vernieuwing, en dus van nieuws. Maar veel creatieven vergeten om hun werk actief onder de aandacht te brengen. Daarmee missen ze commerciële kansen. Ze zijn vaak in kleine kring bekend, maar daarbuiten niet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in