Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marktbenadering Clear Channel Nederland

De nieuwe slogan van de out-of-home exploitant is 'We optimize your outdoor campaign'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Clear Channel Nederland richt zich voortaan op drie pijlers: People & Places, Insights en Create. Daarmee moet het bedrijf zijn marktpositie verstevigen. Daaraast is er een nieuwe site live gegaan.

Raymond van Kasterop, sales- & marketingdirector bij Clear Channel Nederland: 'We merken dat het voor adverteerders steeds interessanter is om ook op locatie en doelgroep te kunnen selecteren, in plaats van enkel op bereik. Vandaar onze focus op People & Places. Clear Channel beschikt over actuele data van ruim 2 miljoen locaties, die gekoppeld zijn aan de mediaobjecten.' 

Met ‘Insights’ wil Clear Channel de kracht van outdoor benadrukken en voert daarvoor onderzoeken uit in samenwerking met onderzoekbureaus, adverteerders en mediabureaus. Met behulp van de resultaten kunnen adverteerders hun media-inkoop onderbouwen met feiten.

Uit onderzoek van Clear Channel België en Ipsos blijkt dat het succes van een campagne voor 47 procent afhangt van de creatie. 'Create' is daarom een service waarmee Clear Channel adverteerders wil helpen bij de creatie van een outdoor uiting. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in