Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn legt ‘astronautenvoeding’ van Jimmy Joy in het schap

Het Voedingscentrum over deze zogenoemde ‘Future foods’: ‘Een gezond voedingspatroon bestaat uit meer dan alleen voedingstoffen.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Echt en eerlijk eten, dat is al een tijdje de belangrijkste trend in de levensmiddelensector. Pioniers zoals Marqt hebben het belang van onbewerkt voedsel (het liefst met een herleidbare herkomst) via de grote landelijke supers steeds meer tussen de oren van de consument weten te krijgen. Supermarkten communiceren direct of indirect zelfs het belang van tijd voor koken en eten (tijd voor elkaar) in hun reclamecampagnes. Toch maakt Albert Heijn deze week bekend een product in de schappen (in 600 winkels) te leggen dat een voortvloeisel is van een trend die hier haaks op staat.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in