Overslaan en naar de inhoud gaan

Margriet begint campagne #ikgeefomje

Met deze campagne wil het tijdschrift het belang van aandacht en erkenning voor elkaar benadrukken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

#ikgeefomje is een oproep om in actie te komen voor een ander. Om samen het leven in Nederland warmer en vriendelijker te maken en hiermee 'een tegengeluid te bieden in een tijd waarin de maatschappij steeds meer lijkt te verharden'.

related partner content for mobile comes here

Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet: 'Margriet is op een positieve manier maatschappelijk betrokken en geeft aandacht aan ontwikkelingen die ons allemaal aangaan. En een van die ontwikkelingen is de verharding van de samenleving. Het lijkt soms alsof zachte waarden als medemenselijkheid, vriendelijkheid en empathie achterhaald zijn. Met de actie #ikgeefomje wil Margriet het belang van deze waarden juist benadrukken.'

Anita Witzier geeft het startsein
De actie wordt de komende weken op verschillende kanalen onder de aandacht gebracht. Vandaag geven Anita Witzier en Leontine van den Bos het startsein van de actie in het Rijksmuseum. In Margriet 51 zit een stickervel waarmee lezeressen worden aangespoord in actie te komen. Bezoekers van margriet.nl kunnen aangeven wie een cadeau verdient. Die worden weggegeven via de site. 

Verder zijn in het hele land posters te zien met daarop #ikgeefomje en de oproep om mee te doen. De redactie komt zelf ook in actie en gaat aan de slag met suggesties die lezeressen hebben aangedragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in