Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw tijdschrift Run2Day

Er komt een nieuw tijdschrift over hardlopen op de markt: Run2Day.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal hardlopers in Nederland neemt nog iedere dag nog toe. Inmiddels telt ons land 3,2 miljoen hardlopers die hun sport benaderen als een geweldige manier om je goed te voelen. Dat is dan ook de insteek die Run2Day voor ogen heeft.

related partner content for mobile comes here

Run2Day richt zich zowel op de beginnende als op de gevorderde hardloper en heeft expliciet geen wedstrijdperspectief. Het tijdschrift geeft inzicht in de wereld om het rennen heen met informatie over gadgets, kleding en de verzorging van het belangrijkste instrument van hardlopers: hun lichaam. Run2Day is geen lifestyle magazine, maar wordt wel gemaakt met oog voor de trendaspecten die de beleving rond het lopen verhogen.

Het tijdschrift is een initiatief van de hardloopketen Run2Day en wordt gemaakt door het communicatiebureau SuperTroopers. Het wordt verspreid door Aldipress en is ook te koop bij de Run2Day winkels. De prijs wordt 4,95.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in