Nieuw tijdschrift Run2Day
Het aantal hardlopers in Nederland neemt nog iedere dag nog toe. Inmiddels telt ons land 3,2 miljoen hardlopers die hun sport benaderen als een geweldige manier om je goed te voelen. Dat is dan ook de insteek die Run2Day voor ogen heeft.
Run2Day richt zich zowel op de beginnende als op de gevorderde hardloper en heeft expliciet geen wedstrijdperspectief. Het tijdschrift geeft inzicht in de wereld om het rennen heen met informatie over gadgets, kleding en de verzorging van het belangrijkste instrument van hardlopers: hun lichaam. Run2Day is geen lifestyle magazine, maar wordt wel gemaakt met oog voor de trendaspecten die de beleving rond het lopen verhogen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet tijdschrift is een initiatief van de hardloopketen Run2Day en wordt gemaakt door het communicatiebureau SuperTroopers. Het wordt verspreid door Aldipress en is ook te koop bij de Run2Day winkels. De prijs wordt 4,95.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid