Overslaan en naar de inhoud gaan

Variety stopt met gratis online

Bezoekers van Variety.com dienen voortaan te betalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe dat gaat gebeuren, is echter nog niet bekend. Uitgever Reed Business Information heeft dit onlangs besloten.

related partner content for mobile comes here

Variety staat niet alleen in de VS. Ook The Economist en NewsWeek denken na over een betaalmodel voor al hun online content en interactieve tools.

De dagelijks printuitgave van Variety heeft 26,000 betalende abonnees, de weekeditie telt er 31.000. De website haalt maandelijks 2,5 miljoen bezoekers. Reed denkt dat er een deel zal afhalen, maar dan nog zal een online abonnement voor goede inkomsten gaan zorgen, aldus de uitgever.

Concurrent The Hollywood Reporter is niet van plan geld te vragen voor de website, het blad houdt het bij een betaald abonnement voor artikelen ouder dan 45 dagen.

Bron: MediaBuyerPlanner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in