Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Dijk verlaat Microsoft Advertising

Mark van Dijk (35), tot voor kort salesdirector bij Microsoft Advertising, heeft dat bedrijf na tweeënhalf jaar verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het besluit om Microsoft te verlaten heeft Van Dijk zelf genomen. ‘Af en toe neem je een moment om te kij-ken hoe je nog in je rol zit. Na tweeënhalf jaar vond ik het tijd voor iets anders.’ Van Dijk was bij Microsoft verantwoordelijk voor alle activiteiten, waar ‘adverteerders media kunnen inzetten’, onder meer MSN, Xbox en Windows Live Messenger. Hij stuurde zo’n dertig medewerkers aan. Wat zijn volgende stap wordt, weet hij nu nog niet. Voordat hij bij Microsoft Advertising aan de slag ging, werkte hij 7,5 jaar lang bij de Ster. ‘Ik heb nu tweeënhalf jaar digitale media gedaan, daarvoor was ik actief in tv en radio, ik ga me nu buigen over een volgende stap.’ Van Dijk wordt bij Microsoft Advertising tijdelijk vervangen door Arbo Lubrun, totdat een definitieve vervanger is gevonden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in