Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma in Adventure platform

Sanoma Uitgevers sluit zich medio 2010 voor de advertentieorders aan op het Ad\venture platform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de introductie van de advertentieportal dit jaar is deze stap een verdere uitbreiding van de digitale samenwerking tussen Sanoma Uitgevers en de mediabureaus. 'Wij volgen al een aantal jaar de ontwikkeling van Ad\venture bij de dagbladen', zegt Ruud Bijl, manager Advertising Care van Sanoma Uitgevers. 'In die tijd hebben wij onze eigen processen geoptimaliseerd. En Ad\venture zette belangrijke stappen in verdere professionalisering van haar platform. De mediabureaus hebben ons enige tijd geleden benaderd met de vraag of wij kansen zagen in digitalisering van de samenwerking. Onze klanten willen een efficiënte, geautomatiseerde samenwerking in het orderproces.'

related partner content for mobile comes here

Rob Janssen, directeur Ad\venture, noemt het aansluiten van Sanoma op het standaardisatieplatform een grote stap vooruit. 'Hiermee wordt de standaard digitale werkwijze voor het hele mediumtype print - dagbladen, recentelijk weekbladen en nu tijdschriften – gemeengoed.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in