Sanoma in Adventure platform


Na de introductie van de advertentieportal dit jaar is deze stap een verdere uitbreiding van de digitale samenwerking tussen Sanoma Uitgevers en de mediabureaus. 'Wij volgen al een aantal jaar de ontwikkeling van Ad\venture bij de dagbladen', zegt Ruud Bijl, manager Advertising Care van Sanoma Uitgevers. 'In die tijd hebben wij onze eigen processen geoptimaliseerd. En Ad\venture zette belangrijke stappen in verdere professionalisering van haar platform. De mediabureaus hebben ons enige tijd geleden benaderd met de vraag of wij kansen zagen in digitalisering van de samenwerking. Onze klanten willen een efficiënte, geautomatiseerde samenwerking in het orderproces.'
Rob Janssen, directeur Ad\venture, noemt het aansluiten van Sanoma op het standaardisatieplatform een grote stap vooruit. 'Hiermee wordt de standaard digitale werkwijze voor het hele mediumtype print - dagbladen, recentelijk weekbladen en nu tijdschriften – gemeengoed.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid