Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijd media-account Vodafone naar OMD

OMD heeft de wereldwijde mediaplanning en -inkoop verworven van Vodafone. Dat meldt het Britse Campaign vandaag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Campaign is het Vodafone-account 800 miljoen pond groot. In de finale pitch ging het tussen OMD (Omnicom) en een Vodafone-team van WPP. In een eerder stadium moest Carat (Aegis Media) het tegen beide andere grootmachten afleggen. Volgens Campaign zouden OMD- en WPP-verantwoordelijken vanochtend door de telecomreus zijn geinformeerd. In Engeland betekent dit besluit dat OMD UK het Vodafone-account zes maanden nadat het bureau het aan Carat had verloren, weer terugwint. In Nederland had Vodafone, dat jarenlang klant was bij Kobalt, net gekozen voor Initiative, toen het nieuws kwam dat er een internationale pitch zou komen. Bij Vodafone in Nederland was de woordvoerder niet bereikbaar voor commentaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in